Reklamační řád

V případě, že se na zakoupeném produktu projeví vada či jakýkoliv problém, lze uplatnit reklamaci. 

jak postupovat - krok po kroku

  • vadné zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození
  • do balíčku přiložte fakturu nebo vyplněný reklamační protokol s vyplněným VS objednávky a důvodem reklamace
  • v případě nejasností nás kontaktujte na mail: info@obalnajabko.cz nebo volejte na číslo +420 739 559 744
  • zboží odešlete zpět jako doporučené psaní nebo obyčejný balík, případně přineste osobně na adresu:

Obalnajabko.cz
Daniel Konečný
Podpuklí 2383
738 01 Frýdek-Místek

Reklamační protokol ke stáhnutí zde: obalnajabko_reklamace

Obecné podmínky reklamace:

  • záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)
  • o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů
  • při třetí reklamaci stejné vady nebo výskytu tří a více vad zároveň má kupující nárok na vrácení peněz