Reklamační řád

Je s Vaší zásilkou něco v nepořádku? Postupujte prosím podle bodů níže.

Napište email na adresu info@obalnajabko.cz, který obsahuje:
1. Předmět emailu: REKLAMACE - číslo Vaší objednávky
2. Do zprávy: Popis problému + fotky produktu, pokud je poškozený či rozbitý.

 

Zboží nezasílejte ihned zpět, vyčkejte na naší odpověď.

Reklamace není možné řešit telefonicky. 

Není možné reklamovat skla ze kterých již byla sloupnuta ochranná folie.

V případě, že zasíláte zboží zpět, zašlete ho bez dobírky. Platba Vám bude následně vrácena na účet. Zásilky s dobírkou nebudou přijaty.

Obecné podmínky reklamace:

  • záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)
  • o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů
  • při třetí reklamaci stejné vady nebo výskytu tří a více vad zároveň má kupující nárok na vrácení peněz