"LETO15" - slev. kód 15 % na vše! Využijte navíc nejlevnější dopravu na trhu již od 69 Kč! Všechny produkty máme skladem. Odesíláme do 2 dnů.

FAQ - nejčastější dotazy

Vytvořili jsme pro vás seznam nejčastějších dotazů a otázek, týkajících se vašich nákupů.

Jak dlouho jste na trhu?

Na českém trhu působíme již 5. kalendářním rokem, konkrétněji od podzimu roku 2018. 

Kolik zákazníků jste již obsloužili?

K začátku roku 2022 přes 25 000. Z toho více než polovinu pouze za rok 2021. 

Co dělat, když mi přijde rozbité sklo?

Taková situace bohužel občas může nastat, ze zkušenosti zejména z toho důvodu, že se na přepravních depech a při přepravě s balíky nezachází jemně a šetrně. V takovém případě nás prosím neváhejte kontaktovat a zašlete nám na mail info@obalnajabko.cz fotografii/e poničeného sklíčka. Zpravidla do 2 pracovních dnů při uznání reklamace/vady okamžitě zasíláme sklíčko nové, abyste displej svého drahého telefonu měli co nejdříve ochráněný.

Jak předcházíme rozbití tvrzeného ochranného skla?

Každé jednotlivé sklíčko individuálně kontrolujeme před jeho expedicí. Jedná se však o křehké zboží, které se během dopravního řetězce může zlomit (i přes na oko neponičenou zásilku). Přesto se snažíme po kontrole sklíčka zboží zabalit do obalu, následně omotat bublinkovou fólií, poté zabalit do bublinkové obálky a poté opatrně vložit do kartonové krabičky. Tento proces se nám osvědčil jako nejbezpečnější pro sklíčko samotné.

Jak s námi komunikovat?

Vedou k nám 3 komunikační cesty:
- mail: info@obalnajabko.cz
- telefon: +420 704 747 348
- adresa pro přijímání zpětných zásilek a reklamací: U vozovny 525/2a, Praha-Malešice, 108 00

Je možný osobní odběr?

V tuto chvíli bohužel ne, o tomto způsobu vyzvedávání zásilek však uvažujeme, jakmile to bude aktuální, dáme vám vědět. 

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

V tuto chvíli nabízíme 3 druhy dopravy (viz Doprava a platba), a to přes Zásilkovnu (na výdejní místo nebo doručení na adresu) a přes Českou poštu.

Jak dlouho trvá doručení? Jaká je doba dodání?

Doba doručení je závislá na rychlosti dopravce, v případě Zásilkovny je balíček na výdejním místě z 95 % již na druhý den, v případě České pošty pak nejčastěji do 2-3 dnů, i z tohoto důvodu doporučujeme využívat služeb Zásilkovny.

Jak zjistím, že je již zásilka připravena k vyzvednutí na Zásilkovně?

O této informaci budete informováni 2 způsoby: přijde Vám sms zpráva a zároveň i mail (v obou zprávách Vám přijde kód nutný k vyzvednutí zásilky). Zásilka je připravena k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů, proto Vás žádáme, abyste s vyzvednutím zásilky příliš neotáleli a vždy si ji vyzvedli co nejdříve.

Jak často odesíláte zásilky?

Zásilky expedujeme 3x-4x během týdne vždy kolem 15-17 hod, tzn. po objednání vždy odesíláme max. do druhého pracovního dne.

Jaký je rozdíl mezi klasickými obyčejnými levnými skly a variantami 3D/5D/10D?

Klasická obyčejná tvrzená skla (nejlevnější varianta) je vždy vyráběna takovým způsobem, že od okrajů může být 1-3 mm mezera, dle typu telefonu. Je to z toho důvodu, aby sklíčka co nejpevněji držela na displeji. Varianty 3D/5D/10D jsou svým zpracováním dělány až úplně po samotné okraje, takže displej chrání mnohem lépe. Z toho důvodu se prodávají za vyšší cenu, až 4x dráž (v případě typů 5D/10D skel).

Objednal/a jsem špatný typ zboží (např. příslušenství na jiný typ iPhonu), co mám dělat?

I to se může stát, v takovém případě prosím využijte postupu na odkazu viz: Vrácení zboží.

Kolik času mám na vrácení zboží?

Dle zákonu o ochraně spotřebitele je dána lhůta 14 pracovních dnů od přijetí zásilky.

Je možné u vás získat lepší cenové podmínky?

Určitě ano. Neváhejte se na nás obrátit a velmi rádi s Vámi sjednáme lepší ceny. S každým zákazníkem jednáme individuálně, podle množství odebraných kusů a dle obratu jsme schopni dodávat za výhodnější ceny. 

Jak získám dopravu zdarma?

Pro získání dopravy zdarma prosím sledujte naše aktuální akce, zpravidla se jedná slevové akce při nákupu nad určitou hodnotu.  

Na jakou adresu mám zaslat zboží?

Zboží, které vracíte nebo reklamujete, prosím zasílejte na adresu: WARE COMMERCE, s.r.o., U vozovny 525/2a, Praha-Malešice, 108 00. 

Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?

Dvěma způsoby - buď se u nás zaregistrujete a poté v administraci nastavíte souhlas k zasílání newsletterů a nebo stačí zaškrtnout souhlas při dokončení Vaší objednávky. 

Nepovedla se mi platba přes platební bránu Gopay, jak mám postupovat?

Nic se neděje, to se může stát každému. V takovém případě vyčkejte na další mail, kde Vám zašleme další informace a podklady k platbě převodem.

 

Kdyby Vás kdykoliv napadlo cokoliv dalšího, neváhejte se na nás obrátit, velmi rádi Vám co v nejkratším čase odpovíme a pomůžeme. :-)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení