FAQ - nejčastější dotazy

Na českém trhu působíme již 5. kalendářním rokem, konkrétněji od podzimu roku 2018. 

    • mail: info@obalnajabko.cz
    • adresa pro přijímání zpětných zásilek a reklamací: Mobil Magic, Nuselská 683/82, Praha 4, 140 00

Doprava

V tuto chvíli nabízíme 2 druhy dopravy (viz Doprava a platba), a to přes Zásilkovnu (na výdejní místo nebo doručení na adresu) a osobní odběr.

Doba doručení je závislá na rychlosti dopravce, v případě Zásilkovny je balíček na výdejním místě z 95 % již na druhý den, v případě České pošty pak nejčastěji do 2-3 dnů, i z tohoto důvodu doporučujeme využívat služeb Zásilkovny. 

Ano, Vaši objednávku si můžete vyzvednout na adrese: Nuselská 683/82, Praha 4, 140 00 v prodejně Mobil Magic

Reklamace/vrácení zboží

Taková situace bohužel občas může nastat, ze zkušenosti zejména z toho důvodu, že se na přepravních depech a při přepravě s balíky nezachází jemně a šetrně. V takovém případě nás prosím neváhejte kontaktovat a zašlete nám na mail info@obalnajabko.cz fotografii/e poničeného sklíčka. Zpravidla do 2 pracovních dnů při uznání reklamace/vady okamžitě zasíláme sklíčko nové, abyste displej svého drahého telefonu měli co nejdříve ochráněný.

I to se může stát, v takovém případě prosím využijte postupu na odkazu viz: Vrácení zboží.

Dle zákonu o ochraně spotřebitele je dána lhůta 14 pracovních dnů od přijetí zásilky.

Zboží, které vracíte nebo reklamujete, prosím zasílejte na adresu: Mobil Magic, Nuselská 683/82, Praha 4, 140 00

Ostatní

Klasická obyčejná tvrzená skla (nejlevnější varianta) je vždy vyráběna takovým způsobem, že od okrajů může být 1-3 mm mezera, dle typu telefonu. Je to z toho důvodu, aby sklíčka co nejpevněji držela na displeji. Varianty 3D/5D/10D jsou svým zpracováním dělány až úplně po samotné okraje, takže displej chrání mnohem lépe. Z toho důvodu se prodávají za vyšší cenu, až 4x dráž (v případě typů 5D/10D skel).

Dvěma způsoby - buď se u nás zaregistrujete a poté v administraci nastavíte souhlas k zasílání newsletterů a nebo stačí zaškrtnout souhlas při dokončení Vaší objednávky. 

Nic se neděje, to se může stát každému. V takovém případě vyčkejte na další mail, kde Vám zašleme další informace a podklady k platbě převodem.

Určitě ano. Neváhejte se na nás obrátit a velmi rádi s Vámi sjednáme lepší ceny. S každým zákazníkem jednáme individuálně, podle množství odebraných kusů a dle obratu jsme schopni dodávat za výhodnější ceny.